יום ראשון, 24 באוקטובר 2021

כיסוי לאייפון 13 איזה כיסוי כדאי לקנות


כיסוי לאייפון 13 - המבחר ענק אך מה מתאים לי? כיסויים לאייפון 13 באים במגוון ענק של צבעים וצורות, אך איזה כיסוי לאייפון 13 מתאים לי? בחירה בכיסוי לאייפון 13 שלך היא לא בחירה קלה כפי שנראה במבט ראשוני. המגוון הרחב והסוגים השונים הופכים את מלאכת רכישת הכיסוי לאייפון 13

 החדש שלך למשימה רצינית, אך היא שווה את המאמץ. כיסוי טוב לאייפון 13 זה דבר שיכול לשדרג את חווית השימוש באייפון שלך במידה רבה, ומאידך, כיסוי לאייפון 13 שלא יתאים לצרכיך יגרום לעגמת נפש, או גרוע מכך, שבר במכשיר היקר. בסקירה הבאה אני אראה, על קצה המזלג, את סוגי הכיסויים לאייפון 13 הקיימים בשוק, מהם היתרונות והחסרונות שלהם, ומה יתאים לכל אדם לפי צרכיו. הכיסויים לאייפון 13 מתחלקים לשלושה סוגים, לפי רמת ההגנה שהם מספקים. ככלל אצבע, ככל שהכיסוי עבה יותר כך הוא מספק הגנה טובה יותר מנפילות וממכות, אך הוא יגרום כמובן למכשירך להיראות גדול יותר ושמן יותר.

 האייפון 13 הוא מכשיר רגיש לנפילות ומכיוון שהמסך שלו משתמש בטכנולוגיה חדשנית בה משטח המגע מוטמע בתוך המסך, עלות התיקון של המסך גבוהה להחריד, כ-2,000 ש"ח. כאמור, ישנם שלושה סוגי כיסויים לאייפון 13, כיסויים שנועדו ליופי, כיסויים שמספקים הגנה טובה וכיסויים להגנה עילאית. אני אסקור את כל אחת משלוש הקטגוריות וארחיב קצת על הכיסויים המאפיינים כל קטגוריה וקטגוריה. כיסויים לאייפון 13 ליופי. אלו כיסויים לאייפון 13 דקיקים במיוחד, עשויים משכבה דקה של סיליקון או פלסטיק באיכות נמוכה אך הם מצטיינים בעיצובים שונים ומשונים. על גבי הכיסוי ישנם בד"כ הדפסים של תמונות או ציורים מפורסמים כמו הלו קיטי, אנגרי בירדס ופרחים. למרות שאלו כיסויים נאים מאוד לעין, הם לא מספקים הגנה כלל למכשיר ובמקרה של נפילה מכשירכם יספוג את כל עוצמת הפגיעה. הכיסויים הללו מסוכנים מכיוון שהם נוטעים תחושה מוטעית של בטחון בבעליהם בכח שמכשירם מוגן כאשר בפועל אין עליו הגנה כלל. הכיסויים לאייפון 13 הללו לא מומלצים על ידי כלל ומי שקונה אותם שם נפש מכשירו בכפו. אם אתם עדיין מעוניינים לרכוש כיסויים כאלה ניתן למצוא אותם ברוב השווקים והחנויות המתמחות בתחום הכיסויים לאייפון 13 תמורת כמה עשרות שקלים. כדאי גם להצטייד בכתובת של מעבדה טובה, רק למקרה. מותגים מומלצים: אין, גם ככה הם מיוצרים במפעלים עלומים בסין, אל תשכחו לרכוש מגן מסך.

 כיסויים לאייפון 13 שמספקים הגנה טובה כיסויים לאייפון 13 שמספקים הגנה טובה אלו כיסויי ה"מיינסטרים". כיסוי לאייפון 13 מהקטגוריה הזו יתאים לרוב בעלי המכשירים, אם הם לא מתכננים להעביר את המכשיר שלהם במסלול יסורים מפרך. הכיסויים לאייפון 13 מורכבים בד"כ משכבה אחת או שתי שכבות של חומרים איכותיים יותר מהכיסויים לאייפון 13 ליופי והם אכן מספקים הגנה לאייפון 13 שלכם מנפילות וממכות. בד"כ הכיסוי לאייפון 13 יהיה עשוי משכבת סיליקון שעליה שכבת פלסטיק (או להיפך), או משכבה אחת עבה יחסית של סיליקון, או מחומר בשם TPU. TPU הוא סוג של סיליקון קשיח שנהנה גם מיכולות ההגנה של הסיליקון וגם מהנוחות שבשימוש בפלסטיק. המגן לאייפון 13 מהקטגוריה הזו יספק הגנה מנפילות מגובה הכיס או השולחן, ואפילו הגנה מנפילה אקראית מגובה הראש. הכיסוי לאייפון 13 ישרוד מכה לא חזקה או חבטה אך אל תנסו להטיח אותו בקיר או ברצפה, הוא לא מיועד לכך. קייס לאייפון 13 כזה יבטיח לכם שלוות נפש מפני רוב סכנות העולם אלא אם תחפשו אותן בכח. הכיסויים לאייפון 13 כאן הם דקים יחסית, שוקלים מעט וחלקם בעלי פיצ'רים ותכונות שיהפכו אותם לבני לוויה מושלמים לאייפון 13 שלכם.

מחירם של הכיסויים לאייפון 13 האלה הוא לא גבוה (100-200 ש"ח) והם שווים את ההשקעה בהם בקלות. אם אתם מתכננים לשמור על האייפון שלכם היטב ואתם לא רואים צורך הכיסויים ה"כבדים" אזי רוב הכיסויים לאייפון 13 בקטגוריה יתאימו למכשיר שלכם. הכיסויים כאן באים במגוון גדול של צבעים ושילובי צבעים. כאן לא תמצאו הלו קיטי או דברים כאלה אך העיצוב של הקאברים לאייפון 13 יחמיא למכשיר ולצורה הייחודית שלו. כיסויים לאייפון 13 בולטים בקטגוריה: CASE MATE POP!, OTTERBOX COMMUTER, CASE MATE BARELY THERE, את כל אלו סקרנו לאחרונה ותוכלו למצוא את הסקירות הרלוונטיות . רוב הכיסויים לאייפון 13 בקטגוריה הזו מגיעים עם מגן מסך, אך יש כאלה שיעדיפו מגן מסך איכותי יותר כמו של חברת זאג (סקירה בקרוב). כיסויים לאייפון 13 שמספקים הגנה עילאית סופסוף אנחנו מוציאים את התותחים הכבדים. כיסוי לאייפון13 מהקטגוריה הזו מיועדלמי שבאמת צריך הגנה מלאה למכשירו. הכיסוי לאייפון 13 כאן יכול להגן על המכשיר שלכם מנפילות חוזרות מגבהים גבוהים (מעל לגובה הראש), מכות שונות, הטחת המכשיר בקיר/רצפה, מכשיר שנפל קורבן לילדים קטנים, וחלקם אף יגנו עליו מחול, אבק ונוזלים.

אלו כיסויים קשוחים וקשיחים, בלי חוכמות. הם בד"כ יהיו בנויים ממספר שכבות הגנה (עד 4) והשכבות יהיו עשויות מחומרים שונים. חלק מהם יהיו בנויים מחומרים אקזוטיים יותר מסיליקון ופלסטיק, חומרים כמו פוליוטרן, ADSP ועוד. הכיסוי הבולט ביותר והמפורסם ביותר בקטגוריה הוא לא אחר מה OTTERBOX DEFENDER. כיסוי אוטרבוקס לאייפון 13, כמו קודמיו, מגיע עם לא פחות מארבע שכבות הגנה והוא מציע את ההגנה הטובה ביותר לאייפון 13 שניתן לרכוש בכסף. סקרנו אותו כאשר הוא יצא  ואני עדיין חושב שהוא כיסוי לאייפון 13 ללא תחרות מבחינת רמת ההגנה שהוא מספק. החיסרון היחיד שלו הוא שהוא מוסיף נפח רב למכשיר שלכם ופוגם בצורה החלקה שלו. מאידך, ניסוי הפלה מפורסם שבוצע לאייפון 13 יחד עם כיסוי הדיפנדר הראה שהאייפון שרד נפילה של לא פחות מ-23 קומות. עדיין אין ניסויי נפילה כאלה עם כיסוי אוטרבוקס לאייפון 13 אך אני בטוח שהתוצאה תהיה דומה.

אם אתם מחפשים הגנה מקסימאלית לאייפון 13 אך לא רוצים את תוספת העובי של הדיפנדר, ישנם כיסויים לאייפון 13 אחרים בקטגוריה שגם הם לא קוטלים קנים. כיסויים איכותיים לאייפון 13 נוספים בקטגוריה הם הCASE MATE TOUGH, CASE MATE TOUGH EXTREME, LIFEPROOF FRE (עדיין לא יצא, זהו כיסוי נגד מים לאייפון 13 שמאפשר לכם לצלול ולשחות עם המכשיר!), וגם מדבקת ההגנה החדשנית של זאג, ה ZAGG EXTREME. כלל הכיסויים לאייפון 13 כאן יספקו לכם הגנה מלאה למכשיר מכל מיני מרעין בישין שיקרו לו. עם כיסוי לאייפון 13 מהקטגוריה הזו אתם יכולים לישון בראש שקט ולהבטיח שבבת עיניכם הדיגיטאלית נמצאת בידיים טובות. כיסויים לאייפון 13 מהקטגוריה הזו עולים ביוקר יחסית. רובם נמכרים ב-200 ש"ח וצפונה. לדעתי זוהי השקעה ששווה את עצמה אם אתם באמת זקוקים להגנה כזו היקפית. אם אתם נמצאים רבות בשטח ולא במשרד, רוכבים על אופנועים, חיילים, מטיילים, הורים לילדים קטנים, או סתם נוהגים להתרגז ולהטיח את המכשיר בקיר (קורה) אתם מוכרחים כיסוי לאייפון 13 שיגן עליו, או להשליש סכום כסף נכבד למעבדה לתיקון המכשיר. הכיסויים לאייפון 13 כאן מגיעים עם מגני מסך איכותיים, בחלקם מגן המסך הוא חלק מהכיסוי. עדיין, מי שמחפש הגנה טובה יותר יזדקק למגן מסך נוסף, כמו זה של ZAGG.

כמו כן, אם אתם תוציאו את המכשיר מהכיסוי לאייפון 13 שלו אני עדיין ממליץ על רכישה של מגן מסך איכותי למקרה הצורך. את הכיסויים הללו אפשר להשיג רק בחנויות המקצועיות. ישנם הרבה חיקויים לכיסויים לאייפון 13, במיוחד לכיסויים החזקים, החסכון המועט במחיר לא שווה את כאב הלב שיגרם לכם במקרה שהכיסוי המזוייף יתברר כאחד שלא מבצע את העבודה. לסיכום, עליכם להתאים את הכיסוי לאייפון 13 אליכם ולא להיפך. כיסוי טוב יעניק לכם שנים של הנאה ממכשיר תקין ומתפקד ויגרום לכם לבטחון ולשינה עריבה בלילה ביודעכם שהמכשיר היקר שלכם מוגן היטב. כיסוי לא מתאים יגרום לכם לצער מכיוון שהוא יגדיל את המכשיר שלכם מעבר למצופה, או במקרה הרע לא יספק לו הגנה במקרה של נפילה. זכרו, הגנה לא טובה על המכשיר פירושה תיקון בעלות של אלפי שקלים. אם אכן איתרע מזלכם ומצאתם את עצמכם עם מסך שבור באייפון 13 תוכלו לקבל פרטים נוספים כאן. אלו מכם שיקנו את הכיסוי המתאים עבורם יהנו ממנו זמן רב ויהנו עוד יותר ממכשיר הפלא הקרוי אייפון 13.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה