יום שני, 20 בנובמבר 2017

כיסויים לאייפון x מומלצים

הסקירה החמישית של סדרת iPhone X Roundup שלי מתמקדת ב- Pad & Quill, Spigen, OtterBox, LifeProof, Totallee ו- Sena. אם החמצת את ההודעות הקודמות שלי, אני לוקח מקרוב על מקרים X iPhone מתוך מגוון של יצרנים. אנחנו לא לעתים קרובות תכונה מקרה ביקורות על MacRumors, אבל עם ההשקה של X iPhone ואת העיצוב החדש שלה, הרגשנו שזה היה שווה לבחון כמה אפשרויות במקרה זמין.


עבור כל הביקורות האלה, אני מסתכל על השימושיות הכללית של מקרים X iPhone. אקסטרים טיפות בדיקות ובדיקה מעמיקה אינם מכוסים כי גורמים אלה הם פחות חשוב מאשר איך מקרה עובד ביום ממוצע, וזה לעתים קרובות די קל לספר מן העיצוב איך מגן מקרה הולך להיות.

גורמים כמו בתפזורת, נגישות לחצנים, הגנה כללית, אחיזה, עובי ומראה הם מה שהתמקדתי בו. כל המקרים בסקירה זו לעבוד עם מטענים אלחוטיים, אלא אם כן צוין אחרת.


אוטרבוקס

OtterBox היה ידוע בעיקר עבור superky גדול, במקרים אולטרה מגן, אבל בימים אלה, OtterBox עושה הרבה מקרים אחרים, כי הם עדיין רק כמו מגן אבל להוסיף פחות בתפזורת מאשר בסדרה Defender המסורתית.

במחיר של $ 44.95, סדרת סימטרי מציעה המקרים הדקים ביותר של OtterBox. כשאני אומר רזה, לעומת זאת, אני מתכוון בהשוואה במקרים אחרים OtterBox, לא במקרים "רזה" בכלל. סימטריה הוא עדיין מקרה עבה מאוד עם קליפה קשה בחזרה פנים גומי כי עוטף את כל הצדדים של ה- iPhone X.


סימטריה המקרים אינם מושכים, אבל הם הרבה יותר עבה ממה שאני מעדיף iPhone שלי. יש שפה עבה שעולה מעל לתצוגה, ובעוד שפה עבה זו מגנה על המסך, זה עושה את זה ללא ספק מרגיז יותר כדי להחליק למעלה בתחתית התצוגה אם אתה אדם swipes מן התחתון מאוד. המתג אילם קשה להגיע בגלל עובי המקרה, וזה לא יכול לעבוד עם כמה הרציפים. בצד פלוס, עוצמת הקול ואת לחצני ההפעלה קל ללחוץ. זה בהחלט מקרה זה מרגיש כאילו זה הולך להציע הרבה הגנה מפני טיפות.


המרדף, במחיר של 69.95 $, הוא עבה ומגונן יותר מהסימטריה. יש לו גוף פלסטיק קשיח עם גומי עבה כי עוטפת את הצד של התיק. זה מצמד לשני חלקים, כך שתוכל לקבל את ה- iPhone X שלך בפנים, והצמד אותו בחזרה יחד יכול לקחת כמה דקות של ניסיון ליישר את זה.


זהו מקרה זה נועד לכסות את יציאות של ה- iPhone X כדי להגן עליו מפני אלמנטים (אבק, בוץ, לכלוך, שלג), כך את הברק יציאה, מתג אילם, חורים הדובר מכוסים כולם, ויש חותם סביב המצלמה. לחצנים קל ללחוץ, ויש מתג חדש על המקרה עבור השתקה, אבל כדי לחייב, תצטרך להסיר כיסוי גומי קטן מעל נמל ברק. רוב האנשים לא צריכים את זה ברמה של הגנה, אז זה משהו של מקרה נישה. בסופו של דבר, המרדף הוא הרבה יותר כמו מקרה דק יותר Defender, וזה אחד המקרים המגן יותר אתה יכול לקבל.


סטראדה פוליו של OtterBox, במחיר של $ 49.95, משלב הגנה בסגנון OtterBox עם עיצוב פוליו. קליפת פלסטיק קשה מצופה גומי מגינה על האייפון, ובחוץ, הוא מכוסה עור לאלו שאוהבים מראה עור. יש כיסוי הקדמי עטיפה, גם עשוי עור, עם חריץ מחזיק כרטיסי או במזומן.


סטראדה פוליו דומה בגודלה הכללי לסימטריה, כך שבזמן שהיא לא מגושמת כמו הצעות אחרות של OtterBox, היא עדיין מגושמת בהשוואה למקרים רזים יותר מחברות אחרות. OtterBox עושה עבודה טובה עם לחצנים ויציאות, אז הכל נגיש וניתן ללחוץ בקלות, למעט כפתור ההפעלה, אשר מצאתי קשה להשתמש. את Folio Strada מציע הגנה על המכשיר הכולל עם המכסה הקדמי וכמו כל המקרים OtterBox, זה מרגיש כאילו זה יכול לשרוד כמה נזק חמור.


The OtterBox Defender (Edition ללא מסך) הוא מקרה UltraterBox מגן אולטרה המסורתית. זהו עבה iPhone X במקרה OtterBox מציעה, וזה מרגיש כאילו זה עבה יותר משני דגמי iPhone X מוערמים על גבי אחד את השני. יש כאן כמה רציני. הוא מציע הגנה מלאה עבור iPhone X ומכסה את כל היציאות, בתוספת זה חותמות את האזור סביב המצלמה. זה מתפרק בשלוש חתיכות (שני חצאים של קליפת פלסטיק ולאחר מכן את העור גומי), כך שתוכל לשים את זה על iPhone, ויש גם קליפ חגורה נשלפת.


המגן הוא נוקשה להפליא עם פנים פלסטיק וגומי חיצוני, בתוספת ריפוד בפנים עבור iPhone X. אני יהיה המום לחלוטין אם X iPhone X לא לשרוד נפילה חמורה במקרה זה. למותר לציין, השפה סביב המקרה עולה כמות משמעותית על התצוגה מגביל קצת swiping למעלה מן ה- iPhone X. שוב, זוהי רמת ההגנה רוב האנשים לא צריך, אבל למי לעשות , זה נחמד


Spigen עושה הרבה מקרים, ואני הסתכלתי על רוב האוסף כי Spigen נראה מועדף על פורום MacRumors. רבים מכם אמרו לי שאתה משתמש במקרים Spigen והמליץ ​​עליהם לבדיקה. לשאת איתי, כי זה הולך להיות קטע ארוך.

Ultra Hybrid S ($ 24.99) - זהו מקרה ברור עם פגז פלסטיק קשה הצדדים גומי לבוא כדי להגן על התצוגה. הוא כולל מובנה kickstand שפועל במצב נוף, וזה מסודר אם אתה צופה הרבה קטעי וידאו, אבל אני לא אוהב את המראה של בעיטה. המקרה הוא לא רזה במיוחד, וגם הוא לא עבה במיוחד, וזה מקשקש בגלל צדדים גמישים. זה ברור ועושה את הקצוות של ה- iPhone X גלוי במידה רבה. לחצנים קל ללחוץ, ובעוד זה לא מקרה מגן ביותר הסתכלתי, זה צריך להציע הגנה הגון מפני טיפות.


Ultra Hybrid ($ 24.99) - אם אתה לא אוהב את הבעיטה של ​​Ultra Hybrid S, Ultra Hybrid הוא בשבילך. זה זהה, אבל זה עושה משם עם הבעיטה. כל המקרים היברידיים אולטרה ברורים, אבל מציעים אפשרויות שונות צבע הגבול. כמו Ultra Hybrid S, זהו פגז פלסטיק קשה עם הצדדים גומי המציעים אחיזה טובה. Ultra Hybrid ו- Ultra Hybrid S הם באמצע- of-the-Road תיקים כי הם בתפוצה רחבה יותר מאשר כמה מקרים בכושר דק, אבל לא מגושם מדי כי הוא הורס את העיצוב של ה- iPhone X.




Thin Fit ($ 14.99) - אני אוהב מקרים מינימליים, אז זה היה אחד המועדפים שלי הכולל. The Thin Fit הוא קליפה דקה זה עשוי מחומר קשה, חלקלק, מחורבן שקל להחזיק בו. זה משאיר את החלק העליון ואת התחתון של ה- iPhone X פתוח, וזה לא מפריע בכלל עם החלקה, אז זה בחירה טובה עבור אלה מכם אשר מוטרדים השפה התחתונה. כל הכפתורים חשופים גם כך שאין הפרעה עם השימוש כפתור, ויש שפה רזה מאוד המגנה על הצדדים של התצוגה כאשר ה- iPhone הוא פנים. מאחור, יש גם שפת מגן קלה סביב המצלמה. במקרה זה עומד להציע הגנה מפני שריטות אחוריות עשוי להגן מפני טיפות קטנות, אבל זה בהחלט הגנה אור סופר. במקרה זה מוסיף נפח קטן ל- iPhone X מאז זה 0.5mm עבה, אז זה כמעט unnoticeable.




ניאו היברידי ניאו היברידית קריסטל ($ 29.99) - היברידית ניאו הוא מקרה חצי מגן הממוצע שלך של עובי בינוני. זה לא רזה כמו משהו כמו התאמת רזה, אבל גם לא עבה כמו, למשל, סימטריה מ OtterBox. המקרה ניאו היברידי עשוי גומי גמיש עם הקצוות פלסטיק, בעוד היברידית ניאו קריסטל עשוי פלסטיק קשה ברור עם כמה הדגשה גומי בקצוות המסתיר את X iPhone הקצוות. שני המקרים מציעים אחיזה טובה יש הגנה להציג בצורה של שפתו, אבל זה השפה עושה את כל הדרך סביב iPhone X, כולל בתחתית התצוגה. לחצנים מכוסים אבל להישאר קל ללחוץ, ובהינתן הגבולות עבה, שני המקרים מרגישים כאילו הם מציעים הגנה ירידה הגון.


שריון קשוח ($ 34.99) - שריון קשוח הוא עוד מקרה Spigen שמגיע עם kickstand כי עובד כאשר ה- iPhone X הוא במצב נוף. הוא עשוי מחומר גומי רך וגמיש המתחזק בגב ובצדדים התחתונים עם פלסטיק קשיח. בדרך כלל, כל דבר עם "שריון" בשם הוא קצת יותר מאשר במקרה הממוצע, וזה נכון במקרה זה. לחצנים מכוסים, אבל קל ללחוץ, אבל זה פחות חמקמק מאשר במקרים אחרים Spigen. זה עבה למדי, עם לוחות עבים מסביב לתצוגה. אלה bezels לא עולה גבוה מדי אם כי, ולכן בזמן שהוא עושה להתערב עם החלק התחתון התחתונה קצת, קל להתרגל. במקרה זה עוטפת סביב חריץ המצלמה יש לחתוך את הלוגו של אפל. אני לא מעריץ ענק של העיצוב שלה, אבל זה בהחלט מרגיש

Totallee מציעה מקרים פלסטיק דק במיוחד כי הם בעצם זהים למקרים של חברות אחרות כמו פיל. חבורה של חברות לעשות מקרים כאלה, אבל במקרים של Totallee הם במחיר סביר ב $ 19 ו לבוא במגוון נחמד של צבעים. מקרים אלה הם 0.02 "עבה, אז איפשהו בסביבות 3mm, כלומר הם לא באמת מציעים הרבה הגנה ירידה עבור iPhone X.


הם יוכלו להגן היטב מפני שריטות, אבל אין שפה סביב התצוגה כך שאם ה- iPhone שלך ​​נופל הראשון, זה כמו שיש מכשיר עירום. אם אתה רק צריך הגנה מפני שריטה, במקרים Totalle מושלמים כי הם מוסיפים ליד לא בתפזורת.


ישנן אפשרויות לסיים שונים, וחלקם יקרים יותר מאחרים. מתכתי מסיים, אשר נראה נהדר, הם 25 $, למשל.


פאד & קוויל

Pad & Quill עושה מקרים סוף גבוה כי הם יקרים יותר ממה שאתה עשוי לקבל מחברות כמו Spigen או OtterBox. כל המוצרים של P & Q הם בקפידה מעוצבים היטב, אז אתה יודע שאתה מקבל את הכסף שלך שווה.

רוב המקרים של Pad & Quill הם תיקים בסגנון פוליו עור, אבל Timberline, במחיר של $ 39.95, הוא אחד המקרים הייחודיים ביותר שאני כבר הסתכלתי על אלה ביקורות. Timberline הוא רזה למדי, עם קליפת פוליקרבונט קשה כי תכונות גב זה עשוי מעץ אמיתי. אתה יכול לקבל אמריקן Walnut או Rosewood, ואת במקרה Rosewood יש לי על היד מציע ניגודיות מעניינת פלדה פלדה הגוף של ה- iPhone X.


במקרה זה משאיר את החלק העליון והתחתון של ה- iPhone חשף, כמו גם את הכפתורים, אז זה אפשרות טובה עבור אלה שאוהבים מקרים מינימליים יותר, כי לא להפריע הפונקציונליות של ה- iPhone. עץ פוליקרבונט משולבת חלקה ואינה מציעה את האחיזה הטובה ביותר, ובעוד יש קצת שפתון בצדדים של ה- iPhone כדי להגן על התצוגה כאשר זה פנים, זה קל מאוד. אם iPhone שלך ​​נופל בחזרה, במקרה זה הולך להציע הגנה טובה, אבל פחות אם זה נופל על התצוגה.


Pad & Quill's Bella Fino Wallet Case, במחיר של $ 89.95, הוא מקרה בסגנון פוליו כי זוגות כמו ארנק. כמו רוב המקרים פוליו, זה מיועד לאנשים שרוצים פונקציונליות נוספת מן המקרה שלהם, לא אלה המחפשים משהו רזה. המקרה הזה, שהוא עור, מוסיף חלק נכבד מאייפון, אבל זה בהחלט אחד מהמקרים בסגנון פוליו באיכות הגבוהה ביותר שבדקתי בסיבוב שלי.


ישנם שלושה חריצים לכרטיס בפנים, יחד עם חריץ כרטיס ברור שיכול להחזיק רישיון נהיגה או תעודת זהות. האייפון יושב בתוך מקרה פלסטיק פשוט שמתחבר ל - Bella Fino באמצעות רצועת דבק. דבק המחזיק את המקרה במקום חזק ולא זז אפילו כאשר מזועזע במרץ במהופך. זה גם מאפשר במקרה הפנימי להיות מוסר, אם אתה רוצה, ועם דבק, זה יכול לשמש במקרה חינם.


המקרה הפנימי הוא מינימלי ואינו מכסה את הכפתורים העליונים, התחתונים או הכפתורים של ה- iPhone X, כך שהוא אינו מפריע לשימושי החלקה או לחצנים. Bella Fino הוא בעצם בגודל זהה למשהו כמו יומן כיס, וזה סביר להגן על ה- iPhone X מרוב טיפות אלא אם כן הוא נופל בפנים שטוח.


Pad & Quill גם עושה גרסה שנייה של Bella Fino, את Bella Fino מורשת ($ 99.99), כי הוא אופציה דו צבעונית. זה זהה במקרה של בלה פינו בעיצוב, אבל זמין בגוון בהיר יותר של עור עם שדרה עור שוקולד.


שניהם Bella Fino ואת Bella Fino המורשת הם נוקשה למדי כאשר הם מגיעים לראשונה, אבל עם הזמן, העור משתחרר, לובש, ונעשה גמיש יותר. שני המקרים יקבלו גם patinas ייחודי עם השימוש, ואת המורשת בלה פינו בפרט יקבלו הרבה יותר כהה.

סנה

סנה עושה תיקי עור איכותיים שמרגישים נחמדים ונראים אלגנטיים. הייתי מעריץ של הרבה עיצובים מקרים סנה הציע, ואלו מכם המעדיפים מקרים עור בהחלט רוצה להעיף מבט על המותג הזה.

עיסה Crossbody הצמד על ארנק עור ארנק ($ 79.95) - ארנק ארזה מקרה מגיע עם רצועת ענק אז אתה יכול ללבוש אותו crossbody, וזה נראה לי מגוחך לחלוטין. אני בהחלט לא רוצה iPhone X שלי מתנדנד סביב הירך שלי ככה, ובעוד הרצועה נשלפת, אם אתה משתמש במקרה זה בלי זה, יש שתי לולאות גדול למדי בתחתית.


זה צבע נהדר, אם כי, וזה משמש תחליף ארנק. יש לה מקום עבור רישיון נהיגה וכמה כרטיסי אשראי בארנק קטן נוסף התוספת בצד האחורי של המקרה. בגלל עובי, במקרה זה לא עובד עם טעינה אלחוטית.


אני אוהב את העיצוב המרופד של המקרה ואת ההתאמה הדקה, וסנה עשתה עבודה טובה עם הכפתורים. כל המקרים סנה יש אלה כפתורים מתכת נחמד כי הם סופר קל ללחוץ. יש שפה כי עוטפת את כל הדרך סביב הטלפון, והוא מפריע קצת עם swiping כלפי מעלה.

Racer Leather Snap on Case ($ 54.95) - בזמן שחשבתי שהמקרה של איסה אינו מעשי לחלוטין, המקרה של רייסר מסנה הוא סיפור אחר. זה עשוי מ כחול שחור leat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה