יום שני, 20 בנובמבר 2017

כיסוי לאייפון X

הכיסויים הטובים ביותר iPhone X כדי להגן על הטלפון החדש שלך Apple


ידענו את המהדורה העשירית של iPhone של אפל המשפיע הולך להיות משהו מיוחד. ה- iPhone X ספורט גדול ויפה, קצה אל קצה, מסך ללא מסגרת, חבילות כמה כוח רציני מתחת למכסה המנוע, ומתגאה מצלמה עדשה כפולה. שלנו על iPhone X סקירה לשבח את העיצוב מדהים, אבל לוחות זכוכית על החלק הקדמי ואת הגב עשוי להצביע על שבירות; אנו חושדים הטלפון הזה יכול להיפגע בקלות רבה מדי. בואו לבדוק כמה מן המקרים הטובים ביותר iPhone X ו מכסה כדי להוסיף קצת הגנה נדרשת על הטלפון החכם החדש שלך Apple.


נומד נקה מקרה ($ 40)


Nomad תמיד עושה שימוש רב עור במקרים שלה, ואת מקרה ברור עבור iPhone X עשוי להיות העיצוב האהוב עלינו מהחברה עדיין. זה לא להגזים העור, הגבלת אותו על לוח אחד על הגב של הטלפון, כדי לשפר את אחיזת ולתת את המקרה מראה קלאסי. הלוח האחורי הוא פוליקרבונט ברור, אשר מעורבב לתוך TPU רך, מגן על הצדדים. Nomad יש לשים את המקרה באמצעות כמה בדיקות הגנה רציניים, ואומר שזה טוב טיפות מ עד מטר וחצי. Nomad גם עושה את אותו המקרה עבור iPhone 8, ו- iPhone 8 פלוס.

קנה אחד עכשיו מ:

NOMAD AMAZON

Grovemade Minimalist מקרה קשה ($ 100)

מינימליסטי Grovemade מקרה קשה
כאשר אתה קונה מקרים iPhone מחוספס זה יכול להיות קשה למצוא הגנה מוצקה כי לא להתפשר על הסגנון. אסתטיקה תעשייתית ועובדת לא תעבוד בשביל כולם, ובגלל זה פיתחה Grovemade המבוססת על פורטלנד קו חדש של מקרים של X iPhone המשלבים הגנה עם חומרים מסוגננים וטבעיים. אלה מסגרות קשוחות לשלב אלומיניום עם אלומיניום עם זעזוע הלם elastomer הלהקה לבוא עם מבחר של עץ או עור בחזרה לוחות. הבחירה הטובה ביותר שלנו משלבת אלומיניום שחור עם אמריקן Walnut, אשר יש הנחה מראש הזמנה מחיר של $ 100, אבל אתה יכול גם snag פגוש עבור $ 80 או את גרסת עור שחור עבור $ 110.

קנה אותו עכשיו מ:

גרובמאדה

Nodus Access Case ($ 60)

Nodus גישה מקרה 3
מארז ארנק קלאסי זה עשוי עור איטלקי ומגיע חום, שחור, אפור, זנים טיל. את עור תפירה מסודר, החיצוני מרקם הוא אלגנטי ומעשי. בפנים, הדברים קצת שונים מרוב המקרים הארנק, כי אין קליפת פלסטיק. X iPhone שלך ​​מוחזק במקום על ידי כרית יניקה מיקרו של דבק שלא לסמן את המכשיר. יש כיס אחד גדול עבור כרטיסים או במזומן לכסות ואתה יכול לקפל אותו בחזרה לשמש מעמד נוף. הפנים יש לסיים רך, microfiber, כי אין פגז, יש לך גישה ללא הפרעה ליציאות, פקדים, ותכונות אחרות, אבל יש לחתוך החוצה על הגב עבור המצלמה הכפולה.

קנה אותו עכשיו מ:

NODUS

Rokform קריסטל קייס ($ 50)

רוקפורם
האטרקציה הגדולה של המקרים של Rokform היא מערכת הרכבה חכמה עבור מאובטח תיקון iPhone שלך ​​על אופניים, מכונית, אופנוע, או כל דבר אחר. אתה פשוט לא מקבל מערכת נעילה חכם של Rokform, אם כי, יש גם מגנט על הגב וכל מקרה ספינות עם מגנטי הר עבור האוורור במכונית שלך. במקרים אלה להיפגש הצבא לתקן סטנדרטים הבדיקה ומערבבים פוליקרבונט ברור עם גמישות, שחור TPU ריפוד שבו אתה צריך את זה ביותר. קריסטל הוא אופציה רזה והוא מגיע במגוון של צבעים שונים, אבל הם גם עושים מקרה מחוספס עם גימור מרקם באותו מחיר.

קנה אותו עכשיו מ:

רוקפורם אמזון

Mous Limitless Case ($ 40)

מקרה ללא גבולות
הנה עוד יצרנית במקרה הכוונה על אספקת הגנה צבאי בכיתה בחבילה מסוגנן. המקרה Limitless מ מוס הוא קליפה דק למדי עם לוח האחורי משובצת שמגיע במגוון של חומרים שונים, כולל עץ, סיבי פחמן, עור, שיש. מוס נשענת על "AiroShock", חומר חכם שיכול לספוג הרבה הלם השפעה ולקחת את העוקץ מתוך נופל. עיצוב המקרה כולל את הטווח הרגיל של כפתורים כפתור לחתוך- outs עבור גישה קלה לכל הפונקציות של iPhone שלך.

קנה אותו עכשיו מ:

MOUS

Speck Presidio Ultra Case ($ 50)

מקרה
לפעמים אתה רוצה הגנה נוספת, אבל אתה לא בהכרח רוצה iPhone שלך ​​ללבוש מקרה מגושם כל הזמן. ייתכן שלספק יש את התשובה. את Presidio Ultra מציעה ירידה הגנה עד 15 מטר עם ארבע שכבות של הגנה, כולל עפר ואת resista אבק.


תגובה 1: