יום רביעי, 17 באוקטובר 2012

הכיסוי הטוב והמומלץ לאייפון 5


הכיסוי הכי חזק לאייפון 5 הוא כיסוי ה OTTERBOX DEFENDER.
כיסוי האוטרבוקס לאייפון 5 (נקרא כיסוי דיפנדר לאייפון 5, אך חברת אוטרבוקס, יצרנית הכיסוי, מייצרת בנוסף כיסויים לאייפון 5 אחרים ולעיתים יש בלבול בתחום) הוא ללא ספק הכיסוי החזק ביותר והמגן ביותר לאייפון 5 שיש. הכיסוי לאייפון 5 ממשיך במסורת כיסויי הדיפנדר לדורות הקודמים ומגיע עם לא פחות מארבע שכבות הגנה שונות.
שכבת ההגנה הראשונה של כיסוי הדיפנדר לאייפון 5 היא מגן המסך הייחודי שלו. בניגוד למגני מסך לאייפון 5 של כיסויים אחרים, זהו מגן מסך קשיח לחלוטין שמחובר לגוף הכיסוי ולא מונח על האייפון 5. מגן המסך של כיסוי הדיפנדר לאייפון 5 עבה יותר ממקביליו אך הוא לא פוגע בחדות המסך ולא משנה את יכולות הטאץ' של האייפון 5 כלל. מגן המסך העבה מגן על המסך העדין של האייפון 5 לא רק משריטות ושפשופים אלא גם ממכות ומחפצים חדים. מאידך, הצמדת מגן המסך לכיסוי לאייפון 5 במקום למסך המכשיר עצמו גורמת לכך שכאשר מסירים את הכיסוי לאייפון 5 מהמכשיר נשארים עם אייפון ללא מגן מסך. לכן, למי שמתכנן להוציא את המכשיר שלו להתאוורר מידי פעם מומלץ לרכוש מגן מסך לאייפון 5 בנוסף לכיסוי, אך זה לא הכרחי.
לאחר שכבת ההגנה הראשונה אנו מגיעים לשכבת ההגנה העיקרית של כיסוי לאייפון 5. השכבה השנייה של ההגנה היא שלד סופר קשיח שעשוי מחומר בשם פוליקרבונט. זהו סוג של פלסטיק איכותי, קל משקל ובעל יכולות של ספיגת מכות ונפילות. השלד עוטף את האייפון מכל צדדיו (על המסך כזכור נמצא מגן המסך של הכיסוי לאייפון 5) וצידו הפנימי מצופה בבד מיקרופייבר עדין למניעת שריטות על הגב הרגיש של האייפון. המגן לאייפון 5 בנוי משני חלקים שניתנים לפתיחה בקלות ונצמדים ע"י קליפסים בצידי המגן. בתוך השלד ישנן מגרעות מול הכפתורים והיציאות השונות של המכשיר ע"מ שנוכל להגיע אליהם. אך אל דאגה, אוטרבוקס חשבו על הכל וגם החורים האלה מכוסים, ע"י השכבה השלישית.
השכבה השלישית של הקאבר לאייפון 5 היא מעטפת הסיליקון שלו. זו מעטפת שעשויה מסיליקון מוברש ואיכותי והיא מקיפה את השלד ומשתלבת בתוכו. הסיליקון מחוספס מעט בחלקו האחרוי על מנת ליצור אחיזה נוחה ללא החלקה של המכשיר. תפקיד השכבה הזו הוא להוסיף הגנה לכיסוי לאייפון 5 במקרה של נפילה. בנוסף, בשכבה הזו יש מדפים קטנים שתפקידם לאטום לחלוטין את היציאות והכפתורים של המכשיר, אך ניתן לפתוח את אותם מדפים כדי להגיע לכפתורים, להטעין את המכשיר מהחשמל או לחבר אליו אוזניות. כאשר אין צורך באוזניות או בהטענה המדפים נסגרים ואוטמים את המכשיר מאבק ומחול.
שכבת ההגנה הרביעית והאחרונה של הכיסוי לאייפון 5 היא נרתיק המגן שלו. הנרתיק מכיל את הכיסוי לאייפון 5 וניתן להכניס את המכשיר כאשר הפנים כלפי תוך הנרתיק להגנה מושלמת על המסך, או עם הפנים כלפי חוץ לשליפה נוחה. הנרתיק עשוי מחומר קשיח ובקצהו השני יש קליפס שמשמש לתליית הכיסוי על החגורה. הקליפס מתכוונן ב 360 מעלות לתלייה נוחה וכאשר פותחים את הקליפס עד הסוף הוא הופך את הכיסוי לאייפון 5 למעמד לצפייה בוידאו.
כיסוי לאייפון 5 של אוטרבוקס דיפנדר הוא אכן המגן הכי חזק לאייפון 5 שלכם. החסרון היחיד שלו הוא הגודל המאסיבי שהוא מוסיף. אבל, אם חשובה לכם הגנה ללא פשרות על המכשיר היקר שלכם זהו הכיסוי המתאים לכם.
לרכישת הכיסוי ומידע נוסף כנסו לאתר iphonecover או חייגו ל 072-28-28-236

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה