יום שבת, 6 באוקטובר 2012

מידע על כיסוי לאייפון 5 מומלץ


אוי לא. האם יש מחלוקת סביב מכשיר האייפון 5 ?
האייפון 5 יצא למכירות בסוף החודש שעבר, אבל כבר מספר הבעלים העלו פוסטים לאינטרנט כדי להתלונן על פגמים במכשירים שלהם החדשים והנוצצים שלהם. (שלא לדבר על בעעית יישום המפות ב6 iOS.)


חלקם דיווחו כי ה- 5 iPhone  ניזוק וקיבל פגם קוסמטי  ואילו אחרים אמרו כי האחורי של הטלפון הוא רגיש מאוד לסריטות.
זה עדיין מוקדם מדי לומר עד כמה גדולה הבעיה הזו- סקר לא רשמי על MacRumors עולה כי כ 49 אחוזים מהמשיבים אומרים שה 5 iPhone שלהם הוא בסדר גמור - ואפל עדיין לא הצהירה רשמית שיש בעיה באייפון 5.

בכל מקרה חשבו מאוד שתרכשו כיסוי לאייפון 5 שלכם שיגן עליו מפני שריטות או חבטות שונות .


OtterBox ידועה בכיסויים  המחוספסים שלה, כך שאם אתה קשה במיוחד במכשירים שלך או נוטים לתאונות, כיסוי לאייפון 5 מסדרת Defender של החברה יכולים להיות טובים מאוד בשבילך. OtterBox מציע שלוש שכבות של הגנה, כולל קליפה פנימית פוליקרבונט המרפדת את ה-iPhone, מגן מסך וכיסוי בד גומי חיצוני.
הכיסוי כולל גם חגורה ותקעי גומי לאוזניות, יציאת ברק ובקרת עוצמת קול. אבל אל תקבלו שום רעיונות לגבי ללכת ו לשחות עם iPhone שלך ​​עם הכיסוי הזה, כיוון שזה לא עמיד במים. אם אתם מחפשים כיסוי לאייפון 5 נגד מים תחפשו את הכיסוי של Lifeproof הידוע כמגן בפני מים הטוב בעולם.

הכיסוי השני שהוא פחות גדול מהאוטרבוקס הוא הכיסוי החדש העונה לשם Case Mate Pop .


כיסוי לאייפון 5 עם סטנד מיוחד המאפשר לכם להעמיד את מכשיר ה iphone 5 שלכם עם רגלית צד מיוחדת אשר שומרת על מכשיר האייפון שלכם ובנוסף נותנת לכם אפשרות להעמיד את מכשיר האייפון שלכם על הצד או בעמידה.
זכרו כיסוי לאייפון 5 הוא בגדר חובה היות ומכשיר האייפון החדש של חברת אפל עדין מאוד ושביר מאוד לכן אם אתם לא רוצים לחפש ברשת אחר תיקון אייפון מכיוון שעלות תיקון מסך לאייפון 5 עלולה להגיע למאות שקלים דהיינו בין אלף חמש ש"ח לבין אלפיים ש"ח , לכן מומלץ לרכוש מגן לאייפון 5 חזק ואיכותי על מנת לא להגיע למצב שאנו מחפשים ברשת אחר תיקון אייפון , מה גם שישנם הרבה מעבדות של תיקון אייפון לא מורשות לגעת במכשירים מבית אפל והמחיר הזול שהם דורשים עלו לעלות לנו ביוקר בעתיד לכן עדיף לרכוש כיסוי לאייפון 5 מאשר להגיע לעוגמת נפש ולחפש תיקון אייפון ברשת .

עד כאן הפוסט שלנו בנוגע לכל הקשור לכיסוי לאייפון 5 ותיקון אייפון 5 .



תגובה 1: