יום שני, 29 באוקטובר 2012

כיסוי לאייפון 5 איזה כדאי לקנות


רציתי לערוך סקירה על כיסוי לאייפון 5 מבית אוטרבוקס, אבל מספר אנשים שלחו לי הודעות וביקשו המלצות לכיסויים ספציפיים לאייפון 5 שלהם. אני לא יכול לסקור את כל הכיסויים הקיימים לאייפון 5 ולהעלות את הסקירות בבת אחת, אלא כיסוי אחד כל יום. כתשובה לאותם אנשים אני אנסה להראות כללים שונים לבחירת כיסוי לאייפון 5 שיתאים לצרכיך, ולא אסקור היום כיסוי ספציפי. רוב הכיסויים שאני אדבר עליהם עדיין לא נמכרים בארץ הקודש באופן שוטף אך הם אמורים להגיע בימים הקרובים לחנויות. אני אשתמש בידע הנרחב שלי על כיסויים לסמארטפונים אחרים כדי להסיק נתונים על הכיסויים לאייפון 5. אני חושב שלמרות שלא בדקתי את הכיסויים הבאים באופן אישי הם מיוצרים ע"י החברות הרציניות בתחום ואני בטוח שהכיסויים לאייפון 5 של אותן חברות יתאימו לתיאורים שלי.


אז איזה מגן לאייפון 5 אני צריך לרכוש?

התשובה לשאלה הזו תלויה אך ורק בך ובאיך שתתנהג עם האייפון שלך. אין דינו של אדם העובד במשרד שווה לדינו של חייל או מטייל. לכל אחד מהם מתאים כיסוי לאייפון 5 אחר ואי אפשר לגזור גזירה שווה לשניהם.

הכיסויים לאייפון 5 מתחלקים לשלוש קטגוריות (כמו כל דבר בצבא): כיסויים שספקים הגנה בסיסית, הגנה מקיפה והגנה מקסימאלית.

כיסויים לאייפון 5 שמספקים הגנה בסיסית:

הכיסויים לאייפון 5 האלה מיועדים למי שיודע שהאייפון שלו יתנהל על חיי מנוחות. אם את/ה עובד/ת במשרד או בסביבה מוגנת כל היום ולא מסתכן בשבירת האייפון 5 שלו. המגנים לאייפון 5 יצליחו להגן על האייפון מפני נפילה מגובה נמוך כמו משולחן או מהכיס אך לא מגובה גבוה יותר. היתרון הגדול שלהם הוא שהם דקים במיוחד ולא פוגעים בצדודית של האייפון 5. אחד מהכיסויים לאייפון 5 הכי מפורסמים בתחום הזה הוא ה CASE MATE BARELY THERE אותו סקרתי לפני 24 שעות. כיסויים נוספים באותה רמת הגנה הם ה SWITCHEASY NUDE וה SWITCHEASY COLORS וגם כיסויי SPECK PIXELSKIN שעשויים מסיליקון. נסקור אותם בקרוב. בכל מקרה, חובה להרכיב מגן מסך על כל אייפון 5 (וכל סמארטפון אחר) להגנה מפני שריטות.

כיסויים לאייפון 5 שמספקים הגנה היקפית:

אלה כיסויים לאייפון 5 שמיועדים לרוב האנשים. הם מציעים הגנה רחבה יותר מהכיסויים הקודמים ויצילו את האייפון 5 שלכם מגורל עגום במקרה של נפילות חוזרות ונשנות או מכות שונות. הכיסויים לאייפון 5 שמציעים הגנה היקפית יגנו עליו מנפילות מגובה האוזן או מפני הטחה כנגד הקיר. למי שיש ילדים קטנים מכיר את זה היטב. חלק מהכיסויים גם מגן מפני חדירת אבק וחול לתוך המכשיר, שזה תמיד טוב. הכיסוי הבולט ביותר בתחום הזה הוא ה OTTERBOX COMMUTER, כיסוי חזק במיוחד אך דק ונאה. כיסויים לאייפון 5 בתחום הזה בד"כ מורכבים משתי שכבות צמודות כמו ה SPECK CANDYSHELL, SPECK POP! ואפילו כיסויי המדבקה של חברת ZAGG. למי שתוהה מה כיסויי מדבקה דקים כמו מגני חברת זאג עושים בקטגוריה הזו אגיד שלא להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו. למרות עובי של כ- 180 מיקרון הם מספקים הגנה מעולה, גם מנפילות. גם כן, מגן מסך הוא חובה.

כיסויים לאייפון 5 להגנה מקסימאלית:

אלה כיסויים לאייפון 5 שמיועדים למי שצריך שומר ראש צמוד לאייפון 5 שלו. אלה לא כיסויים יפים או דקים, הם כיסויים רציניים. אם אתם נמצאים רוב היום בשטח, על האופנוע, חיילים, או סתם נוטים להתקפי זעם והשלכת אייפון אתם תאלצו להשתמש באחד הכיסויים לאייפון 5 הללו. האלטרנטיבה היא מסך שבור וכ-1,500 ש"ח לתיקונו. המגנים האלה מגנים מנפילות גבוהות (מעל 2 מטר), מכות חוזרות ונשנות, אבק, חול, לכלוך, בוץ ובמידה מסויימת, גם מים. את כיסוי ה OTTERBOX DEFENDER כבר סקרנו בעבר והוא ללא ספק הכיסוי לאייפון 5 הבולט בקטגוריה הזו. יחד עימו יהיו ה LIFEPROOF שמיוד לשחייה במים (עוד לא יצא) וה ZAGG EXTREME החדש והמסקרן. שמועה עקשנית גונבה לאוזני וגורסת ש OTTERBOX עובדים על כיסוי לאייפון 5 בשם ARMOR שאמור להגן עליו מנפילות מגובה של לא פחות מ-10 מטר! אני מקווה שהוא יוצג בקרוב ואני מבטיח לסקור אותו בשנייה שהוא יגיע לידי. כאן, כל הכיסויים לאייפון 5 מגיעים עם מגן מסך מובנה, אך אני עדיין ממליץ על רכישת מגן מסך נפרד למקרה שתרצו להוציא את האייפון 5 להתאווררות מידי פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה