יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

כיסוי לאייפון 5 החזק בעולם


כיסוי לאייפון 5 שיגן עליו מנפילה של 23 קומות? לא יתכן!
זה מה שחשבתי כאשר שמעתי לא ממן על כיסוי לאייפון 5 בשם אוטרבוקס דיפנדר. הכיסויים של חברת אוטרבוקס ידועים כקשיחים וקשוחים במיוחד, ואין קשוח יותר מכיסוי לאייפון 5 מסדרת הדיפנדר. חבר שלח לי לא מזמן וידאו ביו טיוב של אייפון 4 עם כיסוי הדיפנדר שורד נפילה של לא פחות מ23 קומות ולא נראה שהנפילה הזיזה לו. הכיסוי לאייפון 5 זהה מבחינת העיצוב לכיסוי לאייפון 4, שניהם מגיעים במבנה ארבע-שכבתי: שכבת הגנה קשיחה ושקופה למסך, שכבת פוליקרבונט להגנה מנפילות, שכבת סיליקון להגנה ממכות ונרתיק נשיאה שמשמש גם כ"מגן על" לאייפון 5.

מבנה הכיסוי לאייפון 5:

שכבת ההגנה למסך היא שכבה שקופה לחלוטין שעשוייה מחומר קשיח שאינו נשרט. בניגוד למגני מסך רגילים היא חזקה מספיק לעמוד גם בפני מכות ונפילות ולא רק בפני שריטות. החשש הגדול שלי היה ששכבת ההגנה העבה הזו תפגע ביכולות המגע של מסך האייפון 5 שלי, החשש התבדה במהירות כאשר ראיתי שאין שום השפעה על הטאץ' של האייפון 5. השכבה הזו מחוברת בחוזקה לשלד הפוליקרבונט (השכבה השנייה) אך כאשר האייפון 5 מורכב בתוך הכיסוי היא צמודה לחלוטין למסך ואין בועות אוויר ביניהם. אני עדיין ממליץ על הדבקה של מגן מסך רגיל למקרים בהם רוצים להוציא את המכשיר להתאוורר מחוץ לדיפנדר.
השכבה השנייה עשוייה מפוליקרבונט, סוג של פלסטיק קשיח במיוחד. זוהי שכבת ההגנה העיקרית של הכיסוי לאייפון 5 והיא בנוייה משני חלקים הנצמדים ב"קליק". כאשר שני החלקים צמודים האייפון נמצא בתוך קונכייה שעוטפת אותו מכל הצדדים ובולמת את העוצמה של הנפילה. החלק הפנימי של השכבה הזו מצופה בבד מיקרופייבר רך כדי למנוע שריטות בגב המכשיר. בתוך שכבת הבד יש הטבעה של הלוגו של אוטרבוקס, חשוב במיוחד מכיוון שלכיסוי לאייפון 5 הזה צפויים לצוץ חקיינים רבים, רובם לא טורחים בכתיבת הלוגו של החברה על הכיסוי. כך לפחות זה היה בכיסוי לאייפון 4.
שכבת סיליקון שעוטפת את השכבה השנייה וסופגת את העוצמה של מכות שונות שהמכשיר חוטף. הסיליקון כאן מתפקד גם כשכבת הגנה מפני פגיעות וגם כשכבת הגנה מפני חול ואבק. בשכבת הפוליקרבונט יש פתחים וחרכים לכפתורי הכיבוי והשליטה בעצמת הווליום, וכמובן לכניסת ההטענה ופתח האוזניות. שכבת הסיליקון כוללת מדפונים קטנים שסוגרים את היציאות והכפתורים אך בעת הצורך ניתן בקלות לפתוח את המדפונים האלו ולהטעין את המכשיר. כך המכשיר מוגן לחלוטין מפני חול ואבק ואפילו יש לו הגנה חלקית מפני מים. כן, הם חשבו על הכל.
השכבה האחרונה היא נרתיק הפוליקרבונט המצורף. הנרתיק נפרד לחלוטין מהכיסוי לאייפון 5 והוא משמש להגנה נוספת ולנשיאת הכיסוי לאייפון 5 בכיס או על החגורה. הנרתיק יכול לקבל לתוכו את האייפון כאשר המסך פונה החוצה, לשליפה מהירה מהנרתיק, או כאשר המסך פונה פנימה, ואז הנרתיק מספק הגנה נוספת למסך העדין. בצידו האחרוי של הנרתיק נמצא קליפס פלסטיק שמאפשר תלייה של הכיסוי לאייפון 5 על החגורה או בתוך כיס המכנסיים. הקליפס המסתובב יכול להיפתח ולשמש כמעמד לצפייה בווידאו ללא שימוש בידיים. כמו שאמרתי, הם חשבו על הכל.
כיסויים לאייפון 5 מגיעים במגוון גדול והבחירה בכיסוי לאייפון 5 שיתאים לך יכולה להיות קשה. אך אם אתה מחפש את המגן הטוב ביותר והחזק ביותר כיסוי האוטרבוקס דיפנדר לאייפון 5 הוא הבחירה הנכונה. הכיסוי לאייפון 5 מגיע במגוון צבעים אך לדעתי הצבע השחור יהיה הנאה ביותר והמחמיא ביותר לאייפון 5. זה גם צבע הכיסוי לאייפון 5 שקיבלתי לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה