יום שני, 25 באוקטובר 2021

כיסוי לאייפון 13 puregear

רכשתם אייפון 13 אייפון 13 פרו אייפון 13 פרו מקס אייפון 13 מיני ? עכשיו באתר כיסויים ומגנים לאייפון 13לרכישה כנסו לאתר פון קאבר שם תוכלו לרכוש כיסויים מקוריים של אוטרבוקס ,מגנים לאייפון 13 של פיור גיר ועוד.


סקירה: מארז הלם PureGear DualTek אקסטרים, מארז HIP+ ומעטפת דקה לאייפון  13 

PureGear הציגה כבר מספר מארזים חדשים לאייפון 13, החל מארז DualTek Extreme Shock (35 $), מארז פלסטיק וגומי מאט עם חתיכה קטנה של חומר בולם זעזועים בקליפה. מארז HIP+ ($ 35) הוא מארז רב שימושי בן שני חלקים. מעטפת פלסטיק פשוטה מכילה את האייפון 13, המציעה מעמד, אך מעט כיסוי. עם זאת, ניתן להכניס את הקליפה לתוך נרתיק גדול ומגן יותר, הכולל גם שני חריצים עבור תעודת זהות או כרטיסי אשראי. לבסוף, נרתיק Slim Shell (25 $) הוא מארז דק יותר העשוי מתערובת של פלסטיק וגומי רך יותר, המסוגל להתגמש כך שיוכל להכניס ולהסיר את האייפון 13.

מארז ה- DualTek Extreme Shock דומה לגרסת האייפון 13 של המארז-מעטפת פלסטיק/גומי, הוא דומה לגרסה מעט יותר נפוצה של CandyShell של ספק, עם תוספת הגנה באמצעות חומר בולם זעזועים בפנים ותוספת גומי בפינות. . עם זאת, הפעם, DualTek הוסיפה הגנה נוספת בתחתית המארז - והותירה את היציאות פתוחות, ולא את כל החלק התחתון - וגם המחיר ירד ב -5 $.
מארז HIP+ הוא, בבסיסו, מעטפת פלסטיק המציעה עמיד למים אך ללא כיסוי כפתורים. גם החלק העליון והתחתון של האייפון 13 נותרים חשופים. עם זאת, הקליפה ננעלת לתוך נרתיק גדול בעל שני חריצים שיכול לשאת שני כרטיסים. זכור, עם זאת, לא ניתן להשתמש בטלפון כשהוא מכוסה. כמו כן, התקשינו להסיר את המעטפת מהנרתיק - פשוט מענה לשיחת טלפון עשוי להיות בעייתי.

PureGear הציגה כבר מספר מארזים חדשים לאייפון 13, החל מארז DualTek Extreme Shock (35 $), מארז פלסטיק וגומי מאט עם חתיכה קטנה של חומר בולם זעזועים בקליפה. מארז HIP+ ($ 35) הוא מארז רב שימושי בן שני חלקים. מעטפת פלסטיק פשוטה מכילה את האייפון 13 המציעה מעמד, אך מעט כיסוי. עם זאת, ניתן להכניס את הקליפה לתוך נרתיק גדול ומגן יותר, הכולל גם שני חריצים עבור תעודת זהות או כרטיסי אשראי. לבסוף, נרתיק Slim Shell (25 $) הוא מארז דק יותר העשוי מתערובת של פלסטיק וגומי רך יותר, המסוגל להתגמש כך שיוכל להכניס ולהסיר את האייפון 13.


מארז ה- DualTek Extreme Shock דומה לגרסת האייפון 13 של המארז-מעטפת פלסטיק/גומי, הוא דומה לגרסה מעט יותר נפוצה של CandyShell של ספק, עם תוספת הגנה באמצעות חומר בולם זעזועים בפנים ותוספת גומי בפינות. . עם זאת, הפעם, DualTek הוסיפה הגנה נוספת בתחתית המארז - והותירה את היציאות פתוחות, ולא את כל החלק התחתון - וגם המחיר ירד ב -5 $.

 


מארז HIP+ הוא, בבסיסו, מעטפת פלסטיק המציעה עמיד למים אך ללא כיסוי כפתורים. גם החלק העליון והתחתון של האייפון 6 נותרים חשופים. עם זאת, הקליפה ננעלת לתוך נרתיק גדול בעל שני חריצים שיכול לשאת שני כרטיסים. זכור, עם זאת, לא ניתן להשתמש בטלפון כשהוא מכוסה. כמו כן, התקשינו להסיר את המעטפת מהנרתיק - פשוט מענה לשיחת טלפון עשוי להיות בעייתי.

 


נרתיק Slim Shell הוא חידוש נוסף מאייפון 13. זהו מארז פלסטיק/גומי פשוט, דק וחלק. קיבלנו את הדגם השקוף, אם כי מספר צבעים זמינים. זוהי אפשרות במחיר סביר עם הגנה ראויה, והפעם PureGear כיסה גם את כפתור השינה/השכמה. לאחר תקופה קצרה של שימוש רגיל, החלק האחורי של המארז שלנו קיבל איכשהו שריטה מכוערת וקבועה, כך שאנו קצת מודאגים מאיך שנראית מעטפת הדק השקופה לאחר כמה חודשי שימוש.

 

אף כי מארז DualTek Extreme Shock של PureGear אכן מוסיף קצת יותר נפח ממה שהיינו רוצים לאייפון  הדק, הוא אמור להציע הגנה יציבה מסביב. המראה המאט נחמד, והירידה במחיר של 13 $ היא יתרון נוסף, מה שמקנה למקרה שלנו המלצה כללית חזקה. מארז Slim Shell מרוויח את ההמלצה הכללית שלנו - מדובר באפשרות הגונה, דקה ולא יקרה. איננו יכולים להמליץ ​​על HIP Case+; הוא אינו מספק הגנה כמעט מספקת במהלך השימוש.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה