יום שני, 25 באוקטובר 2021

נרתיק לאייפון 13 פרו מקס

 מחפשים נרתיק ספר לאייפון 13 פרו מקס ? עכשיו באתר שלנו מבחר ענק ועצום של כיסויים מגנים ונרתיקי ספר לאייפון 13 פרו מקס כמו כן גם לאייפון 13 אייפון 13 פרו אייפון 13 מיני להזמנות כנסו לאתר שלנו בקישור הנל .

כיסויים לאייפון 13



נרתיק נשיאה של ארנק, מארז כיסוי Flip מובנה של 6 כרטיסי Solts, תואם באופן מושלם עם אייפון 13 פרו מקס (תצוגה בגודל 6.7 אינץ ') שוחרר בשנת 2021 AT&T Sprint Verizon T-mobile הבינלאומי נעול קריקט U.S. Cellular Straight Talk All Carriers.
נרתיק לאייפון 13 פרו מקס, כיסוי כיסוי זה רב תכליתי. כיסי כרטיס ושרוול מובנים מאחסן בנוחות את תעודת הזהות, הרישיון, התמונה, מזומן וכרטיסי האשראי שלך.
תואם Tekcoo ל- iPhone13 Pro Max Flip Cover, שרוך שורש כף היד מאפשר נוחות וגישה קלה ומהירה לשימוש בכל מקום. התיק נפתח בקלות כמו ספר עם מעמד מובנה המאפשר לך לבצע שיחות וידאו ללא ידיים, לקרוא או לצפות. סרטים בכל מקום בנוחות
מקרה Tekkoo תואם לאייפון 13 פרו מקס לנשים בנות נשים בנות, גברים, עיצוב ידידותי למשתמש עם חיתוכים מדויקים מאפשר גישה נוחה לכל הלחצנים, המצלמה, הרמקולים והמחבר מבלי להסיר את המארז.
תואם למכשיר טלפון לאייפון 13 פרו מקס, מספק הגנה מפני בלאי יומיומי, שריטות, סימנים ושריטות. המארז המגנטי הקשיח הניתן להסרה מאפשר לך לשאת את הטלפון ללא הארנק המחובר לנוחיותך (חלק המארז הקשיח יכול להיצמד על מְקָרֵר)

מאפיינים:

1. כיסוי ארנק מסוגנן מסוג PU עור סינטטי. פנים המארז עשוי מחומר TPU שלא יגרד את הטלפון שלך.

2. כיסי כרטיסים מובנים לאחסון מזהים וכרטיסי אשראי בנוחות. כלול 9 חריצי כרטיסים, 3 חריצי כיס כסף ושבבי רישיון אחד.

3. זה גם עמיד בפני קרעים, נגד שריטות ואנטי טביעות.

4. המארז המגנטי הקשיח הניתן להסרה מאפשר לך לשאת את הטלפון ללא הארנק המחובר לנוחיותך.

5. רזה מבלי לפגוע באבטחת הטלפון. פתחים מדויקים מאפשרים גישה ישירה לכל התכונות של הטלפון מבלי להסיר את המארז ולהגן על המצלמה בצורה מושלמת.

6. שרוך שורש כף היד מאפשר נוחות וגישה מהירה וקלה לשימוש בו בכל מקום. וזה גם נותן חיפוש חדש אחר הטלפון שלך.

7. קליפ מגנטי כלול. כריכה מתהפכת מקופלת כמעמד לטלפון ומאפשרת לך לצפות בסרטונים וסרטים בנוחות הרצויה. וזה לא ישפיע על האותות.


מותאם ל:

אייפון 13 פרו מקס / אייפון 13 פרו מקס (מסך בגודל 6.7 אינץ ')

החבילה כוללת:

- מארז כיסוי Flip מסדרת ארנק Tekcoo

- רצועת יד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה