יום שבת, 30 באוקטובר 2021

כיסוי לאייפון 13 פרו מקס שקוף דק

 מחפשים כיסוי לאייפון 13 פרו מקס שקוף דק ? עכשיו באתר פון קאבר מגן לאייפון 13 מקס שקוף דק חזק ואיכותי שלא מגדיל את המכשיר כלל להזמנות כנסו לאתר שלנו


 


💎【100% DIAMOND CLEAR & מס' 1 אנטי-צהוב】 360° שקוף מסביב, נולד לזרוח בהיר. מאמצת את חומר ה-DE החדש ביותר בעולם, המופעל עם טכנולוגיית מולקולת היהלומים הננו-ננו החדשה ביותר שלנו וציפוי נוגד חמצון, המארז השקוף הזה של iPhone 13 Pro מלוטש לחלוטין עם 100% בהירות, מפריח בצורה מושלמת את היופי התוסס של האייפון החדש שלך.

👍【הגנת נפילה משודרגת】 4 פינות מצוידות ב-X-SHOCK 5.0 משודרג, המשלבות צלחת אחורית מחוזקת חסינת זעזועים ופגוש סיליקון גמיש תלת-שכבתי בקצוות, נרתיק המגן לאייפון 13 Pro משיג בהצלחה את נקודות ההגנה הבטיחותיות, הקו והמשטח המקיף. "אה! לא" רגעים בחיי היומיום שלך.

👑 【הגנת מסך ומצלמה מהימנה】 מסגרת מצלמה 1.5 מ"מ ומסגרת מסך בגודל 1.2 מ"מ של כיסוי טלפון TORRAS שקוף ל-iPhone 13 Pro מספק בטיחות נוספת למכשיר שלך, ללא שפשוף קל מובטח.

💛【תגידו לא לשריטות】גב היברידי קשיח PMMP עם גימור ננו-ציפוי על הנרתיק המגן השקוף הזה של iPhone 13 Pro משכפל את המרקם הקשה של גב האייפון, וגם יכול ביעילות נגד שמן ואנטי שריטות. האייפון שלך ייראה חדש ויפה כמו היום הראשון.

🏆【אחיזה ארגונומית מושלמת】 גב יציב מעוגל ומעוגל בצורה אלגנטית כדי להתאים את היד שלך, פגוש סיליקון רך לטיפול עדין אולטימטיבי, המספק מגע מדהים ובמקביל בעל אחיזה נוחה, דובדבן שבקצפת עבור הכיסוי הדק של iPhone 13 Pro שלך .יחידה זו מיועדת לאייפון 13 פרו , נא להתעלם מהמשפט 'היא מיועדת ל-6.1 pro' המוזכר על המוצר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה